Saturday 27 October 2007

Blues 3- 2 Wigan


Home came at St Andrews yesterday. Went as a spectator (as I only work with the Academy + Reserves and not the first team).

Na wa for loyalty. I been don warn my Naija friend wey follow me go say as na Bham area we siddon, make im pinch me hard (as a joy deterrant) if Julius Agharowa score against us come do twenty soumersaults. Make persin no go hail o. Na so so warm up the guy dey do for touch line. He came on with about 10 minutes left and didn't score, so my resolv went untested.

As i no get zoom lens make una look this picture with the eye of Faith. Na Julius really dey between awa two defenders (No 5 and 6) there! Guess what I what for Christmas. Card ko , card ni.
For those not into football- Two teams are called Blues. Birmingham ; the real owners of the name and Chelsea (make I no talk anything about dem as I like Drogba).

7 comments:

cally-waffybabe said...

Na wa for dudes and football oh! lol.
I hope say you no dey throwe ya wife out of window because of football...

Babawilly said...

Throway wife ke? No way.
Football sweet but my Lepacious beauty sweeter

laspapi said...

I didnt watch that match, but heard of the scores. Was busy watching the Man U 4-1 mauling of whasderename?

you think your "blues" will stay up this season?

Babawilly said...

La gba ra Olorun. Any where I go, the Grace of God follows

Miss Opeke said...

Abeg try go buy camera wit' ZOOM lense...my eyez dey pain me from tryin' to find Bruda...
And don't try to say thatz what you want for christmas...

classybabe said...

I support birmingham(and sunderland) part-time when they are playing but not against us obviously.Their managers are true legends at old trafford!

Ms. Catwalq said...

Maybe if I even sabi the game the post for sweet me small...
How bodi sha? At least if I no follow you gist I suppose ask how bodi dey for cloth...no?