Thursday 13 September 2007

Dear My Sister 9

Dear My Sister 9
Dear My Sister,
Life is good. Summer time is beautiful. The leaves look green and the sky is adorned in a majestic blue garment. Mai Infiniti jeep dey kampe and I have got Will Smith’s Summer time blasting from my speakers. You see mai sister, mai Omoge loves Will Smith and so must I. I have watched I-robot about 8 times so far. You see, mai Omoge is very spiritual. She says seeing all those robots marching in unison takes her to the Valley of Dry Bones. You sabi now. Ezekiel 37. She come prophesy say as those robots dey waka, na so all the dry bones and dead dreams for mai life go stand up begin waka. I gat to open one eye as we dey pray to make sure say she dey alright.


COMING OUT AS A BOOK SOON. SORRY FOLKS!

Yours truly crazy in love



Babawilly

2 comments:

princesa said...

Dis ya omoge don dey overshack you o! E be like say we go need to probe dat girl. I hope say all this na for clear eye. No be Kobnomi de work so??

Babawilly said...

Mai sister, what ever dey work for mai bodi, e dey sweet mi well well. Long my it continue